środa, 16 kwietnia 2014

Zima wiosną, mam nadzieję że to jakaś pomyłka :)


 Tak pięknie było jeszcze wczoraj :) Lecz na Tatrami coś zaczynało się dziać, coś co wskazywało że nastąpią zmiany ....



 Ten wspaniały komplecik to niezwykły prezent od niezwykłej osoby :) Wioletta od lat zajmuje się sprzedażą ceramiki z Bolesławca, pierwsze moje kubeczki Leszek zamawiał właśnie u niej na www.tujestmojemiejsce.pl , to był prezent od naszych dzieci na dzień mamy jak mieszkaliśmy jeszcze w Bieszczadach i prowadziliśmy Smolnikowe Klimaty, następnie dokupił mi na urodziny jeszcze kilka naczyń we wzorze stempelkowym :) Dzisiaj już wiem że czas na zmianę, mój dotychczasowy przepiękny Bolesławiec zawędruje na naszą agroturystykę by nasi goście mogli się również zachwycać tę piękną ceramiką, ja zacznę zbierać zastawę w nowym lecz bardzo rzadko spotykanym dekorze z serii RELIEF.Nie jest on dostępny od ręki ponieważ w zakładach ceramicznych w Bolesławcu potrzeba wymieszać zupełnie jedyny w swoim rodzaju kolor, taki odcień niebieskiego nie pojawia się w żadnym innym dekorze.Jeśli podoba się Wam ten nietuzinkowy wzór z wypukłym ornamentem otwieramy listę na minimum 100 sztuk, bo tyle potrzeba aby ruszyć wyrób tych naczyń :) W następnym poście pokarzę Wam ofertę Wioletty, która przygotowała zdjęcia i poda nam ceny poszczególnych przedmiotów abyście mogli wybrać coś dla siebie :)


 A tak jest dzisiaj, od samego ranka taka niespodzianka ...





 Wiem że już marzy mi się swieża macierzanka, kwiatki i inne pyszne dodatki, jednak jest ktoś kto się bardzo uradował z takiej aury :) Amelcia pragnęła pobiegać po śnieżku i mimo próśb by została w domku kiedy to ja wybierałam się do Leszka do pracowni by naszkicować linię do wycięcia na desce do mebli nad którymi właśnie pracujemy, ona koniecznie musiała wybrać się też więc wyszłyśmy razem by mogła się nacieszyć mam nadzieję już ostatnim sniegiem tej wiosny :)






Aura sprzyja raczej drzemce niż pracy, cóż mogę sobie jedynie popatrzeć na łóżko do którego chętnie bym wskoczyła i pod ciepłą narzutką poleżała aż prawdziwa wiosna nastanie :)
Pozdrowionka i do napisania :)

8 komentarzy:

  1. No to macie zimę .U mnie ma być mróz w nocy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kasieńko toż to góry nie byle jakie, na takiej wysokości nie dziwota o tej porze roku. Bolesławiec cudowności ja już się zakochałam i wpisuję się na listę :) buziaki dla Was u nas też dzisiaj zimno i śniegiem wali, ale mam nadzieję, że jutro nie będzie po nim śladu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu widok z okna masz cudowny. Bolesławiec cudowny. Marzę o Bolesławcu i ciągle mówię że sobie kupię i ciągle są ważniejsze rzeczy do kupienia. Ale może jak będziesz robiła listę to się skuszę. Pozdrawiam i Wesołych,spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj u mnie na blogu czwartkowa kawusia, zapraszam na ploteczki Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypialnia z takim widokiem :) Teraz rozumiem dlaczego tworzycie takie cuda :) żyjecie w swojej bajce :) bardzo się cieszę, że Was "poznałam" Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze, kiedy do Ciebie zaglądam, wołam męża i oboje wydajemy tęskne uuuuuuuuuuuu , kiedy spoglądamy przez Twoje okna. Kasiu, z takimi widokami za oknem człowiek chyba każdego dnia staje się lepszy :) Żyjecie o krok od gwiazd. To chyba najpiękniej jak można. Oczywiście wyobrażam sobie, że ciężko. No, ale wtedy tylko przecież życie najlepiej smakuje.
    Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Wielkanocnych życzymy
    P.S. Amelcia przeurocza :)
    Kasia K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy Wam dziewczyny :) Tak jest tu przepięknie i gwiazdy mamy na wyciągnięcie ręki , może i czasem trudno i ponad siły, ale to prawda docenia się wtedy życie tak do końca, każda chwilka, każdy cudowny moment to taki zastrzyk pozytywnej energi do dalszego działania.To góry które są wysokie, gdzie może jeszcze posypać nawet gdy już wiosna na całego, ale za tę ich wysokość je kochamy za te ich przepiękne i różnorodne grzbiety i polany podziwiamy :) Trzymajcie się kochani no i lista na przeniebieskiego bolesławca jest już otwarta, więc jeśli marzycie to do dzieła kto wie może już nam się uzbierało razem 100 sztuk i zamówienie będą dla nas realizować :) Buziaki od wszystkich z Górnej Chaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt Wielkanocnych
    wypełnionych nadzieją budzącą sens życia tego Kochani z całego serca Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń